مجموعه روش‌های افزایش مشتری مشاوران، مربیان و کوچ‌ها

لینک تهیه‌ی کتاب الکترونیکی

توضیحات

بدون اغراق، این کتاب الکترونیکی حاصل سه ماه کار مفید در قالب تحقیق، گلچین و سپس ترجمه و تألیف از بهترین منابع به‌روزِِانگلیسی و بومی‌سازی شده برای شرایط مشاوران، مربیان و کوچ‌های محترم ایرانی به‌منظور افزایش چشمگیر مشتریان و هنرجویان آن‌ها است.

فهرست

 بخش اول- بازاریابی مشاوره

بخش دوم- شناختن مشتری واقعی مذاکره 

بخش سوم- فرمول پیام بازاریابی برای مشاوران و مربیان

بخش چهارم  شگردهای پیشنهاد‌ات مشاوره‌ای

بخش پنجم- سؤال‌های طلایی در مذاکره‌ی فروشِ مشاوره

بخش ششم- سؤال‌های مشاوره، مخصوص مشتریِ مسئله دار

بخش هفتم- سؤال‌های پولساز برای مشاوران و مربیان

بخش هشتم- سؤالات ویژه برای جذب مشتریان شکاک مشاوره

بخش نهم- سؤالات ویژه‌ی افزایش درآمدِ مشاور و مربی هنگام تعیین دستمزد.

 

 

نام کتاب: مجموعه روش‌های افزایش مشتریِ مشاوران، مربیان و کوچ‌ها

تعدادکلمات با نیم‌فاصله:7153 کلمه

حجم فایل: 1.27 مگابایت

کد محصول: F04

تاریخ انتشار : 10 آذر 1398

مؤلف: مدیریت وب‌سایت آنلاین محتوا onlinemohtava.ir

کلیه‌ی حقوق قانونی این اثر متعلق به مدیریت وب‌سایت «آنلاین محتوا» onlinemohtava.ir  است.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مربیان ,افزایش ,مشاوران، ,مشاوره ,سؤال‌های ,کتاب ,مشاوران، مربیان ,روش‌های افزایش ,مجموعه روش‌های ,مدیریت وب‌سایت ,برای مشاوران ,مجموعه روش‌های افزایش ,مشتری مشاوران، مربیان ,روش‌های افزایش مشتری ,افزایش مشتری مشاوران،
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گروه آموزشی انداد هوشمند سازی کسب و کار Business Intelligence دفتر ترجمه رسمی دکتر محمدرضا مجتهدی علیرضا گرافیک | ALIREZA GRAPHIC کلاس علوم آموزش مدیریت و کارآفرینی Souljah گروه آرکا کمربند بدون سگک