توضیحات
بدون اغراق، این کتاب الکترونیکی حاصل سه ماه کار مفید در قالب تحقیق، گلچین و سپس ترجمه و تألیف از بهترین منابع بهروزِِانگلیسی و بومیسازی شده برای شرایط مشاوران، مربیان و کوچهای محترم ایرانی بهمنظور افزایش چشمگیر مشتریان و هنرجویان آنها است.
بخش اول- بازاریابی مشاوره
بخش دوم- شناختن مشتری واقعی مذاکره
بخش سوم- فرمول پیام بازاریابی برای مشاوران و مربیان
بخش چهارم – شگردهای پیشنهادات مشاورهای
بخش پنجم- سؤالهای طلایی در مذاکرهی فروشِ مشاوره
بخش ششم- سؤالهای مشاوره، مخصوص مشتریِ مسئله دار
بخش هفتم- سؤالهای پولساز برای مشاوران و مربیان
بخش هشتم- سؤالات ویژه برای جذب مشتریان شکاک مشاوره
بخش نهم- سؤالات ویژهی افزایش درآمدِ مشاور و مربی هنگام تعیین دستمزد.
نام کتاب: مجموعه روشهای افزایش مشتریِ مشاوران، مربیان و کوچها
تعدادکلمات با نیمفاصله:7153 کلمه
حجم فایل: 1.27 مگابایت
کد محصول: F04
تاریخ انتشار : 10 آذر 1398
مؤلف: مدیریت وبسایت آنلاین محتوا onlinemohtava.ir
کلیهی حقوق قانونی این اثر متعلق به مدیریت وبسایت «آنلاین محتوا» onlinemohtava.ir است.
درباره این سایت